systemu słuchawkowy DECT do bezprzewodowej komunikacji pracowników
Słuchawki po włączeniu automatycznie logują się do konferencji na stacji bazowej. Wszyscy użytkownicy się słyszą, a jednocześnie może mówić do 6 osób w trybie full duplex.
Aby mówić na słuchawce naciskamy przycisk PTT (z boku słuchawki). Dodatkowo na obrzeżu słuchawki są 3 przyciski (środkowy menu i przyciski „+” i „-”).
Przyciski te pozwalają poruszać się po menu oraz wybierać dodatkowe funkcje jak np. odpowiedzieć na wezwanie z przycisku przyzywowego klienta, odebrać połączenie telefoniczne lub zadzwonić na predefiniowane numery.
Użytkownik telefonu może również włączyć się do grupy. Słyszy wówczas na telefonie co mówią inni użytkownicy i przez naciśnięcie przycisku PTT na telefonie może się z nimi porozumiewać (podobna funkcjonalność jak w radiotelefonie).
Punkty przyzywowe umożliwiają szybką komunikację z pracownikami. Po naciśnięciu przycisku np. przez klienta, pracownik w słuchawce słyszy wezwanie z odpowiednią identyfikacją. Na słuchawce, poprzez przycisk menu, odbiera dane wezwanie. Łączy się wówczas z punktem przyzywowym głosowo i może szybko doradzić klientowi.
Jedna stacja bazowa może stanowić niezależny system (przeważnie wystarcza na komunikację w obrębie sklepu wielkości LIDL).
Do systemu z jedną stacją bazową możemy zalogować do 29 słuchawek lub telefonów (bez punktów przyzywowych).
Jeżeli mamy więcej stacji bazowych w systemie wówczas potrzebny jest kontroler. Stacja i kontroler wpięte są w LAN. W taki system możemy wpiąć do 1000 urządzeń (słuchawki, telefony i punkty przyzywowe).
Klika stacji bazowych umożliwia utworzenie większej ilości grup. Dodatkowo kontroler umożliwia zbieranie statystyk (ilość i czas połączeń, czas reakcji na wezwania klientów itp.).
Kontroler potrzebny jest również do integracji z centralą telefoniczną i z innymi systemami zewnętrznymi (jak np. system kolejkowy, nagłośnienia itp.)

Rozwiązanie VOCOVO GO charakteryzuje się bardzo dobrą jakością dźwięku, rozbudowaną funkcjonalnością i prostą obsługą oraz zapewnia skuteczną komunikację i realne oszczędności w czasie pracy personelu.