Założenie firmy typu call center nie jest takim łatwym zadaniem, jak się wydaje. Po pierwsze trzeba znaleźć odpowiednie biuro, które będzie na tyle przestronne, aby można było bez przeszkód prowadzić rozmowy telefoniczne. Po drugie kluczowy będzie dobór pracowników, co również nie jest takie proste, jak może się wydawać. Po trzecie trzeba zaopatrzyć firmę w sprzęt, który będzie niezawodny i bezawaryjny.
Dobór pracowników
Sumienni i zaangażowani w powierzone obowiązki pracownicy to klucz do sukcesu. To, dlatego tak ważne jest to, aby znaleźć odpowiedni zespół, który będzie pracował wydajnie i na wysokim poziomie. W końcu jest to praca z klientem, także potrzebne są osoby z odpowiednimi predyspozycjami.
Słuchawki do call center
Wybierając odpowiednie słuchawki call center trzeba wziąć pod uwagę akustykę pomieszczenia, w którym będziemy pracować, a także natężenie hałasu. Do wyboru są słuchawki plantronics, słuchawki jabra, słuchawki axtel i wiele innych. Można wybierać spośród modeli jednousznych lub dwuusznych. Podczas takich zakupów warto uwzględnić również konstrukcję słuchawki, która powinna być dopasowana pod względem częstotliwości i długości połączeń. Słuchawki call center będą odpowiednie praktycznie do każdego telefonu, który jest zaopatrzony w dedykowane gniazdo. Większość słuchawek call center ma zazwyczaj do trzech lat gwarancji. Należy zaopatrzyć się również w dodatkowe akcesoria wymienne typu gąbki czy kable szkoleniowe.
Pracowałam kiedyś na słuchawce, niemiło wspominam.
Dobrej jakości sprzęt to połowa sukcesu.