Większość firm musi posiadać biuro obsług klienta. Aby móc utworzyć takie stanowiska pracy niezbędny jest odpowiedni sprzęt telefoniczny oraz słuchawki służące do przeprowadzania rozmów z klientami i kontrahentami. Jakie słuchawki call center wybrać?
Plantronics
Pierwsza propozycja to słuchawki plantronics – są przeznaczone do telefonów komórkowych oraz komputerów. Oczywiście można wybierać spośród różnych modelu słuchawek tej marki. To słuchawki bezprzewodowe Bluetooth USB, które zapewniają do 12godzin rozmów oraz słuchania muzyki. To firma godna polecenia, która cieszy się uznaniem i dobrymi opiniami.
Jabra
Kolejną propozycją są słuchawki jabra to kolejna renomowana marka, która dostarcza sprzęt najwyższej jakości. Jest to wytrzymała konstrukcja, która redukuje hałas z otoczenia, zapewnia naturalny przekaz rozmowy. Te słuchawki naglowne będą doskonałym rozwiązaniem dla firm obsługujących dużą ilość połączeń telefonicznych.
Axtel
Dobrym rozwiązaniem będą również słuchawki axtel – sprzęt jest przeznaczony do pracy w pomieszczeniach o duży natężeniu hałasu. To dobre rozwiązanie dla każdego, kto musi być w ciągłym kontakcie z klientem czy kontrahentem. W tym wypadku można liczyć na bardzo dobrą jakość rozmów, bo słuchawki gwarantują wysoką redukcję hałasu z otoczenia, co zapewnia staranna konstrukcja kanały dźwiękowego.
Oczywiście nie wszystkie słuchawki niskobudżetowe będą złe, nie mniej jednak trzeba dokładnie przemyśleć taką decyzję i wybrać taki sprzęt, który będzie zapewniał komfortową pracę.
Ceny są różne, ja wybrałem słuchawki za 200 złotych i dobrze się sprawdzają.
Wyposażenie firmy call center nie jest takie proste, trzeba dużych nakładów finansowych.