Wybór słuchawek call center nie jest taką prostą sprawą, jak może się wydawać. Trzeba wziąć pod uwagę wiele parametrów takich jak akustyka pomieszczenia czy częstotliwość przeprowadzania rozmów telefonicznych. Od tego w dużej mierze powinno zależeć to, jakie słuchawki wybierzemy.
Łączność
Możemy wybierać spośród słuchawek call center przewodowych i bezprzewodowych. Jedne będą dostosowane do telefonów, inne do komputerów i telefonów komórkowych. Wszystko zależy od naszych potrzeb i preferencji.
Parametry słuchawek
Jeżeli już wiemy, jaki rodzaj słuchawek wybrać, przychodzi czas na dobór odpowiednich parametrów. Po pierwsze konstrukcja, czyli sposób wykonania słuchawek. Najlepiej sprawdza się sprzęt wykonany z wysokiej jakości wzmacnianych tworzyw. Do wyboru są modele nagłowne i douszne. Te pierwsze charakteryzuje pałąk, który ma za zadaniem stabilizację słuchawek. Te drugie zazwyczaj są wybierane ze względu na swoją funkcjonalność. Trzeba będzie podjąć decyzję również, czy słuchawki będą dwuuszne czy jednouszne. Dwuuszne będą zapewniać większą izolację od dźwięków pochodzących z zewnątrz.
Mikrofon
Jakość mikrofonu ma bardzo duże znaczenie, dlatego warto decydować się na takie słuchawki, które zapewniają rozmowę najwyższej jakości. Dobrej jakości mikrofon nie będzie przemycał niepotrzebnych dźwięków, dzięki temu będzie można prowadzić rozmowę w komfortowych warunkach. Wybierajmy taki mikrofon, który ma funkcję tłumienia szumów z zewnątrz. Dobrze będzie, jak ta funkcja będzie regulowana.
Do wyboru mamy sprzęt różnych marek np. słuchawki do call center Platora, jabra, axtel i wiele innych. Warto decydować się na takie, które pochodzą od renomowanych producentów, dzięki temu można mieć pewność, że długo posłużą.
Jeden komentarz do “Jak dobrać słuchawki do call center? – poradnik”
ZOSTAW ODPOWIEDŹ
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Szkoda, że taki sprzęt jest taki drogi, a wiadomo, ze na początku budżet jest mocno ograniczony, jak się zaczyna działalność.