Codzienny kontakt telefoniczny z klientami czy kontrahentami wymaga posiadania dobrej jakości sprzętu. Na tego typu stanowiskach odpowiednie słuchawki call center są niezbędne, aby można było pracować efektywnie. Zakup sprzętu telefonicznego to ważna sprawa i nie powinniśmy bagatelizować tej kwestii.

Jakie słuchawki będą dobrym wyborem?

Po pierwsze nie warto decydować się na słuchawki z niskie półki cenowej, niestety w tym wypadku jakość idzie w parze z ceną sprzętu telefonicznego. Przez kiepskiej jakości słuchawki, praca będzie mało efektywna i niewygodna, co więcej może negatywnie wpłynąć na zdrowie pracownika. Zakłócenia, szumy zdecydowanie utrudniają pracę w call center.

Przed tym, jak wybierzemy się na takie zakupy, zastanówmy się, jakie mamy oczekiwania i wymagania względem sprzętu. Weźmy pod uwagę warunki pracy tj. akustykę pomieszczenia, częstotliwość połączeń oraz ich długość. Dopiero na ten podstawie dokonujemy wyboru.

Najlepiej wybierać sprzęt od sprawdzonych, renomowanych producentów np. słuchawki axtel nagłowne, które będą kompatybilne z każdym rodzajem telefonu. Są praktyczne, solidne, posiadają mikrofon z redukcją szumów. Inną propozycją są słuchawki jabra z możliwości podłączenia do komputera. Ten sprzęt z mikrofonem i redukcją szumów jest przeznaczony do pracy przy telefonie o wysokim natężeniu hałasu.

Najważniejsze cechy i parametry:

– solidna konstrukcja,

– mikrofon,

– technologia łączności,

– parametry słuchawek tj. zasięg i maksymalny czas pracy,

– dodatki – regularniej wymianie podlega szybkozłączka.